Monella alalla erottuminen kilpailijoiden joukosta on tunnetusti vaikeaa, ja hakukoneoptimointia tekevät monet muutkin yritykset omilla verkkosivuillaan. Ostettu hakukonemainonta on monessa tapauksessa toimiva ja järkevä keino varmistaa Google-näkyvyys, kunhan se kytketään yrityksen verkkosivustoon hallitusti – sivuston sisältö ja toimivuus edellä, kuten me Nomonissa sen teemme.
Hakusanamainonta – tehokas keino kasvattaa yrityksen Google-näkyvyyttä
Me Nomonissa yhdistämme hakusanamainonnan yrityksenne tavoitteisiin ja verkkosivuston sisältöön saumattomasti. Suunnittelemme kampanjat siten, että ne tukevat sivuston olemassa olevaa sisältöä ja toiminnallisuutta, mikä maksimoi kävijöiden sitoutumisen ja konversiot. Mainonta ei siis ole pelkästään näkyvyyden lisäämistä, vaan sen tavoitteena on kasvattaa myyntiä, liidien määrää tai muuta liiketoiminnallisesti tärkeää tulosta.
Tavoitettavuutta, tuloksia ja tarkasti kohdennettua mainontaa
Nomonin hakusanamainontapalvelu kattaa kaiken mainosten tarkasta kohdentamisesta tulosten seurantaan ja jatkuvaan optimointiin. Käytämme tietoa ja analytiikkaa tehdäksemme päätöksiä, jotka parantavat mainonnan tuloksia ja varmistavat, että mainosbudjetti kohdistuu oikein. Mainontaa voidaan myös muokata dynaamisesti sesonkien, kampanjoiden ja yrityksenne muuttuvien tarpeiden mukaan, jolloin pysytte kilpailijoiden edellä myös alati muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä.